Wojna Altdorfsko - Myrtańska

Post Reply
User avatar
rince
Game Master
Posts: 721
Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm

Wojna Altdorfsko - Myrtańska

Post by rince » Tue Oct 11, 2011 7:27 pm

Przypominam że w tym konflikcie obowiązują już nowe zasady. M. in. spam ilościowy jest o wiele mniej skuteczny.
Będą obowiązywały także nowe zasady dotyczące uzupełnień, będzie to uzależnione od infrastruktury, odległości od własnego terytorium, sprawności logistycznej itp. Zamysł jest taki żeby uzupełnianie trwało krócej.


1. Altdorfskie samoloty próbują zaatakować pozycje Myrtańczyków spuszczając na nich lawiny. Nie udaje się to, zeszło kilka pomniejszych lawin z których największa zatrzymała się ponad 100 metrów od stanowisk Myrtańczyków.

2. Altdorf, po zajęciu pozycji w Varani, podejmuje ostrzał artyleryjski miast Vangard i Khorinis. Ostrzał jest kontynuowany przez 2 dni. Większość pocisków to broń chemiczna ze środkami krztuszącymi i usypiającymi, część to pociski zapalające z napalmem.
Ofiar śmiertelnych jest 25, z czego 8 nadawało się do służby. Wybuchają pożary, a szpitale są przepełnione ofiarami broni chemicznej. Zapewnienie leków i opieki kosztuje 10 mln, straty materialne są dużo wyższe i sięgają 30.
Amunicja też kosztuje, Altdorf musi zapłacić 17 mln.
Cheolgwon I
Król Sigminji

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642

User avatar
rince
Game Master
Posts: 721
Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm

Post by rince » Thu Oct 13, 2011 5:38 pm

Altdorf przeprowadza 10-godzinny ostrzał artyleryjski pociskami z napalmem,cel to Vangard i Khorinis.
Koszt amunicji to 4 mln, zniszczenia szacowane są na 11 mln. a 8 ludzi ginie. Byłoby więcej, ale Myrtańskie budynki to głównie kamień, budulec łatwo dostępny w górach.
Cheolgwon I
Król Sigminji

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642

User avatar
Anubis
Gracz
Posts: 481
Joined: Tue Aug 02, 2011 4:28 pm

Post by Anubis » Sun Oct 16, 2011 2:00 pm

Ponieważ raz się żyje a żeby nie było nudno :P

Szturm na Vengard:


1 Kompania Pancerna „Ragnarok”
2 Kompania Pancerna „Fenrir”
1 Kompania Zmechanizowana „Vargar”
2 Kompania Zmechanizowana „Schakaler”
3 Kompania Zmechanizowana „Slangar”
1 Kompania Zmotoryzowana „Hästar”
2 Kompania Zmotoryzowana „Skorpionen”
1 Kompania Poborowa "Hjortar"

Varani --> Vengard


Rince daj znać kiedy mam rozpisać tiery.

User avatar
Alvarin
Posts: 93
Joined: Mon Aug 01, 2011 11:45 pm

Post by Alvarin » Sun Oct 16, 2011 2:54 pm

jak się domyślam nie mogę przesunąć już swoich wojsk do vangardu?:P W końcu dzisiaj ciężko całą armię przesuwać niezauważenie, a jeśli tak to mam czas, żeby wzmocnić najbardziej narażone punkty, bo wiem gdzie przeciwnik się kieruje. A że cała armia poza jedną poborową jest zmechanizowana, to transport długo nie trwa. Od razu zaznaczam, że chcę je przemieścić tak, żeby wzmocniły obecne już tam wojska jeszcze przed atakiem wojsk rince'a

User avatar
SaSTrooP
Site Admin
Posts: 918
Joined: Mon Aug 01, 2011 10:26 pm

Post by SaSTrooP » Sun Oct 16, 2011 3:27 pm

Nie jestem Rincem, ale mogę na 99,9% powiedzieć, że to Myrtana rozkłada tiery ostatnia :P
Jeśli chcecie zaoszczędzić czas sugeruję zacząć to robić.
MISTRZ GRY
GAME MASTER
GM

User avatar
Alvarin
Posts: 93
Joined: Mon Aug 01, 2011 11:45 pm

Post by Alvarin » Sun Oct 16, 2011 3:54 pm

no tak, ale wypadałoby wiedzieć ile mam kompanii do dyspozycji. No i szczerze mówiąc trudno mi będzie rozdzielić 3 kompanie tak, żeby liczbą tierów pasowały do 8 kompani anubisa:P

User avatar
Anubis
Gracz
Posts: 481
Joined: Tue Aug 02, 2011 4:28 pm

Post by Anubis » Sun Oct 16, 2011 6:22 pm

dlatego ja muszę tak je rozpisać żebyś mógł sprostać liczbie tierów czyli tak czy inaczej mogę zrobić 3 tiery.

User avatar
Anubis
Gracz
Posts: 481
Joined: Tue Aug 02, 2011 4:28 pm

Post by Anubis » Sun Oct 16, 2011 6:31 pm

Tier I
1 Kompania Zmechanizowana „Vargar”
1 Kompania Zmotoryzowana „Hästar”


Tier II
2 Kompania Zmechanizowana „Schakaler”
1 Kompania Pancerna „Ragnarok”


Tier III
3 Kompania Zmechanizowana „Slangar”
2 Kompania Pancerna „Fenrir”


Tier IV
2 Kompania Zmotoryzowana „Skorpionen”
1 Kompania Poborowa "Hjortar"
Last edited by Anubis on Sun Oct 16, 2011 6:39 pm, edited 1 time in total.

User avatar
rince
Game Master
Posts: 721
Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm

Post by rince » Sun Oct 16, 2011 6:36 pm

Myrtana może podciągnąć 1 kompanię górską do Vengard, konkretnie chodzi o kompanię "Tyr" (bo mniejsza, tj. szybsza).
Anubisie, rozpisz 4 tiery.
Cheolgwon I
Król Sigminji

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642

User avatar
Anubis
Gracz
Posts: 481
Joined: Tue Aug 02, 2011 4:28 pm

Post by Anubis » Sun Oct 16, 2011 6:39 pm

gotowe

Post Reply