Republika Wielu Narodów

Tutaj umieścić należy informacje o swoim kraju
Post Reply
User avatar
Edek
Posts: 340
Joined: Sat Sep 08, 2012 2:10 pm

Republika Wielu Narodów

Post by Edek » Tue Sep 10, 2019 12:38 pm

Republika Wielu Narodów - Nowy początek

Republika Wielu Narodów jest państwem słabym i zniszczonym powstałym na gruzach niegdyś budzącego strach KRWN. Kres władzy komunistów nie spowodował długo wyczekiwanych zmian, sytuacja na Wielkiej Równinie dalej jest tragiczna, a RWN stał się żywym skansen i symbolem upadku międzymorskiego komunizmu. Nowy przywódca może jednak poprowadzić kraj ku zmianom i lepszemu jutru albo stać się kolejnym z ciemiężców ludu. Jak zadecyduje? Czas pokaże.

Republika Wielu Narodów
Ustrój - Dyktatura wojskowa, faktyczny ustrój zależy od postępowań gracza.
Bazowa duma narodowa: 0,5
Bazowa popularność przywódcy: 0,5
Demografia: 97% naród stworzony z dawnych ludów będących niewolnikami i mongołów, 3% inni
Bazowa Populacja: OK. 200 tys., przyrost naturalny to ok. 1000 osób rocznie
Baza rekrutacyjna: miesięczny przyrost 25 osób
Religia panująca: -
Bazowi partnerzy handlowi: -
Bazowy budżet militarny: -
Dochód: 22,1 mln
SEP ogólny: -
SEP turystyczny: -
Przedsiębiorstwa państwowe: -
PKB na osobę: brak danych
Poziom państwa: źle rozwinięte gospodarczo, pewne politycznie i uznawane powszechnie
Zdolność transportowa: Średnia (3 kompanii na lądzie lub morzu o ile GM nie zarządzi inaczej)
Sugerowana gazeta główna: Brak
Sugerowana stacja radiowa: Brak
Sugerowana stacja telewizyjna: Brak
Sugerowana nazwa sił zbrojnych: Brak
Cecha szczególna terenowa: Dowódca czołgów
Inne: W kraju panuje głód, codziennie na ulicach umierają dziesiątki ludzi, szaleją choroby, a milicję robią okazjonalne czystki etniczne. RWN jest kontynuatorem KRWN, w myśl zasad ogólnych sukcesji państw zapisy powołujące RWN jako nowy byt są nieważne w świetle PMP. Większość państw zastosował tutaj doktrynę Estrady przyjmując nowy rząd RWN jako faktyczny rząd, tym samym w opinii międzynarodowej Komitet przebywający w Trakonii utracił swoją podmiotowość jako przedstawicielstwo władzy KRWN (RWN).

Poziom socjalu:
minimalny 10%, wystarczający 15%, maksymalny 30%

ONZ: Tak
Dodatkowe organizacje ONZ: Człowiek w Radzie Rozwoju Przemysłowego UNIDO
Konwencja Wiedeńska o Prawie Traktatów: Sygnatariusz i inicjator
Konwencja Wiedeńska o Stosunkach Dyplomatycznych i Konsularnych: Tak
Konwencja o Prawie Morza z Montego Bay: Nie
Konwencja Ottawska o Nieużywaniu Min Przeciwpiechotnich: Nie
Dodatkowo: Układ Warszawski 1958-1991


SPIS PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH:
RENAMENT:
Zakłady które pozostały na terenie RWN:
F.E.Dzherzynski Worker's Coal Mines/2 (3,4) mln/Wydobycie węgla/Gindezern 2 mln/Sasuv 0 (1,4) mln
W turze 7 - 1,2 mln, 8 – 1,6 mln
V.I.Lenin Worker's Ore Mines/2 mln/Wydobycie rudy żelaza/Zaaddawubb 1mln, Skava 1 mln
W turze 7 - 1,5 mln, 8 – 1,8 mln
Y.V.Stalin Worker's Rare Metal Mines/2,0 mln/Wydobycie rud molibdenu/Krapdukor
W turze 7 - 1,6 mln, 8 – 1,9 mln
Karl Marx Worker's Ironworks/3(4,7) mln/Huty/Skava 2,4 mln, Skuva 0,6(2,3) mln
W turze 7 - 1 mln, 8 – 1,5 mln, 9 – 2 mln
Friedrich Engels Worker's Chemical Plant/2,2(4) mln/Zakłady chemiczne/Sasuv
W turze 7 - 0 mln, 8 – 0,8 mln, 9 – 1,2 mln, 10 – 1,8 mln
Rini Tele Worker's Clothing and Fabric Works/2,3 mln/Skuva 1,2 mln, Skava 1,1 mln
W turze 7 - 1,7 mln, 8 – 2 mln
Kim Il Sung Worker's Precision Works/2,6(3,9) mln/Części mechaniczne/Skava 2,6 mln, Skuva 0(1,3) mln
Od razu całość
Communism Worker's Machine Building Plant/1(3,25) mln/Maszyny/Sasuv
W turze 7 – 0,8 mln, 8 – 0,9 mln
Central Food Distribution Administration/0,7 mln/Sklepy spożywcze/Stolica po równo,
Central Commmon Goods Distribution Administration/1 mln/Sklepy przemysłowe/Stolica po równo
Central Tourism Administration/0,5 mln/Hotele/Stolica po równo
W turze 7 - 0 mln, 8 – 0 mln, 9 – 0,2 mln, 10 – 0,4 mln

Teraz mała instrukcja obsługi. Jak widać, sporo się oberwało tym przedsiębiorstwom. Koszty odbudowy będą wielgie, będę je losował na wniosek osoby uprawnionej. Nawet te resztki przedsiębiorstw które się ostały mają zerwane łańcuchy dostaw, zerwane połączenia logistyczne, zerwane kontrakty. Żeby się ogarnąć, potrzebują czasu, stąd mniejsze dochody w pierwszych turach po wojnie.
Zakłady którym się oberwało mają podane docelowe wartości dochodu w nawiasach. UWAGA: te wartości obowiązują tylko jeśli będziesz kontynuował dotychczasowy, oparty na niewolniczej sile roboczej, protekcjonizmie i gospodarce centralnie sterowanej. W przypadku przejścia na inny system gospodarczy, te wartości będą się zmieniać, możliwe że w dół. Żeby te zakłady w ogóle przeżył w warunkach konkurencji, każdy z nich wymaga kilkudziesięciu milionów nakładów.
Jak widać, brakuje kołchozów na liście. One już od jakiegoś czasu były przygotowywane do częściowego urynkowienia i przekazania części zysków rolnikom, co za tym idzie są w tej chwili spółdzielniami i wliczają się do SEP. Zaraz wylosuję powodzenie reformy rolnej.
.

PrzemoC
Gracz
Posts: 10
Joined: Tue Aug 20, 2019 5:38 pm

Re: Republika Wielu Narodów

Post by PrzemoC » Sun Sep 15, 2019 8:18 pm

Image NAZIO ASKOREN ERREPUBLIKA REPUBLIKA WIELU NARODÓW Ustrój - Dyktatura wojskowa
Popularność przywódcy: 1,2
Duma narodowa: 0,8

Demografia: 97% naród stworzony z dawnych ludów będących niewolnikami i mongołów, 3% inni
Bazowa Populacja: OK. 200 tys., przyrost naturalny to ok. 1000 osób rocznie
Baza rekrutacyjna: miesięczny przyrost 25 osób
Religia panująca: Brak.
Bazowi partnerzy handlowi: -
Bazowy budżet militarny: -
Dochód: 22,1 mln
SEP ogólny: -
SEP turystyczny: -
Przedsiębiorstwa państwowe: -
PKB na osobę: brak danych
Poziom państwa: źle rozwinięte gospodarczo, pewne politycznie i uznawane powszechnie
Zdolność transportowa: Średnia (3 kompanii na lądzie lub morzu o ile GM nie zarządzi inaczej)

Gazeta główna: Nazio Askoren Egiaren Ahotsa
Stacja radiowa: Jende Askoren Ahoak
Stacja telewizyjna: Ikusi Urrun Nazionala
Nazwa sił zbrojnych: NAEDA
Cecha szczególna terenowa: Dowódca czołgów
Inne: Udało się opanować klęskę głodu, oddalono widmo zarazy. Choć nadal ludzie żyją w strasznej ciasnocie, odbudowa krok po kroku idzie do przodu.
RWN jest kontynuatorem KRWN, w myśl zasad ogólnych sukcesji państw zapisy powołujące RWN jako nowy byt są nieważne w świetle PMP. Większość państw zastosował tutaj doktrynę Estrady przyjmując nowy rząd RWN jako faktyczny rząd, tym samym w opinii międzynarodowej Komitet przebywający w Trakonii utracił swoją podmiotowość jako przedstawicielstwo władzy KRWN (RWN).

Poziom socjalu:
minimalny 10%, wystarczający 15%, maksymalny 30%

ONZ: Tak
Dodatkowe organizacje ONZ: Człowiek w Radzie Rozwoju Przemysłowego UNIDO
Konwencja Wiedeńska o Prawie Traktatów: Sygnatariusz i inicjator
Konwencja Wiedeńska o Stosunkach Dyplomatycznych i Konsularnych: Tak
Konwencja o Prawie Morza z Montego Bay: Nie
Konwencja Ottawska o Nieużywaniu Min Przeciwpiechotnich: Nie
Dodatkowo: Układ Warszawski 1958-1991

Cechy Państwa:

+Zwiększony budżet wojskowy
+Zwiększona szansa na odkrycie zasobów naturalnych
+Szczególnie rozbudowana infrastruktura

-Istnienie handlu ludźmi
-Istnienie handlu narkotykami
-Duże różnice gospodarczo-społeczne

Odbudowa Stolicy:
Elektrownie: 40/60 mln
Pozostała infrastruktura cywilna: 137/290 mln

SPIS PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH (RENAMENT):
Zakłady które pozostały na terenie RWN:
United Worker's Coal Mines/2 (3,4) mln/Wydobycie węgla/Gindezern 2 mln/Sasuv 0 (1,4) mln

United Worker's Ore Mines/2 mln/Wydobycie rudy żelaza/Zaaddawubb 1mln, Skava 1 mln

Krapdukor Worker's Rare Metal Mines/2,0 mln/Wydobycie rud molibdenu/Krapdukor

Capital Worker's Ironworks/3(4,7) mln/Huty/Skava 2,4 mln, Skuva 0,6(2,3) mln

Worker's Chemical Plant/2,2 (4) mln/Zakłady chemiczne/Sasuv

Capital Clothing and Fabric Works/2,3 mln/Skuva 1,2 mln, Skava 1,1 mln

Worker's Precision Works/2,6(3,9) mln/Części mechaniczne/Skava 2,6 mln, Skuva 0(1,3) mln

Worker's Machine Building Plant/1(3,25) mln/Maszyny/Sasuv

Central Food Distribution Administration/0,7 mln/Sklepy spożywcze

Central Commmon Goods Distribution Administration/1 mln/Sklepy przemysłowe/Stolica po równo

Central Tourism Administration/0,5 mln/Hotele/Stolica po równo
SPIS PRZEDSIĘBIORSTW - Proces odbudowy:
Zakłady które pozostały na terenie RWN:
United Worker's Coal Mines - 20/20 mln

United Worker's Ore Mines

Krapdukor Worker's Rare Metal Mines


Capital Worker's Ironworks - 5/27mln

Worker's Chemical Plant - 20/20 mln

Capital Clothing and Fabric Works

Worker's Precision Works - 5/23 mln

Worker's Machine Building Plant - 5/36 mln

Central Food Distribution Administration

Central Commmon Goods Distribution Administration

Central Tourism Administration
Obowiązujące umowy:
1) Umowa z Asyryjską Republiką Gaary:
Umowa o wykorzystaniu infrastruktury portowej w prowincji D’alqlobAr’a,zawarta pomiędzy Asyryjską Republiką Gaary a Republiką Wielu Narodów dn. 30 września b.r.
Z dniem 1 października wchodzą w życie następujące postanowienia:
1) RWN nabywa prawo do inwestowania w infrastrukturę nabrzeżną w D’alqlob Ar’a, tamtejszy przemysł i gospodarkę, kupna i wynajmu ziemi i nieruchomości.
2) RWN nabywa możliwość bezcłowego importu i eksportu wszelkich dóbr drogą morską i lądową przez prowincję D’alqlob Ar’a oraz ziemie należące w przeszłości do b. KRWN a znajdujące się obecnie w granicach Asyryjskiej Republiki Gaary.
3) Asyryjska Republika Gaary pozwoli na działalność delegowanych z ramienia RWN pracowników niezbędnych do nadzorowania ruchu dóbr i prowadzonych inwestycji.
4) Asyryjska Republika Gaary zachowuje prawo do kontrolowania działalności delegowanych pracowników RWN oraz przepływu towarów przez w/w terytoria.
5) RWN zastrzega, że będzie prowadzić wyłącznie działalność o charakterze cywilnym, zrzekając się prawa do transportu sił zbrojnych, sprzętu wojskowego i broni przez w/w tereny i porty.
6) Wszelkie odstępstwa od w/w zasady muszą zostać wcześniej uzgodnione między władzą RWN a Asyryjską Republiką Gaary.
7) Porozumienie zostaje zawarte na czas nieokreślony, mając na celu poprawę trudnej sytuacji gospodarczej w RWN.
8) Porozumienie może zostać rozwiązane przez każdą ze stron bez podania przyczyny z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
9) W przypadku złamania przez RWN postanowień ptk. 5 bez wcześniejszego uzgodnienia, Asyryjska Republika Gaary może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.
10) Wykup ziemi i nieruchomości przez RWN nie może się odbyć bez zgody odpowiednich organów Asyryjskiej Republiki Gaary.
11) Wszystkie działania RWN muszą być zgodne z obowiązującym prawem Asyryjskiej Republiki Gaary. Przedstawiciele RWN są zobowiązani poddać się kontroli, przeprowadzanej przez odpowiednie organy ARG.
Sprzęt produkowany przez RWN:
- BMP-1D: 9-11
- BTR-70: 8-10
Last edited by PrzemoC on Sat Oct 19, 2019 5:48 pm, edited 21 times in total.

PrzemoC
Gracz
Posts: 10
Joined: Tue Aug 20, 2019 5:38 pm

Re: Republika Wielu Narodów

Post by PrzemoC » Tue Sep 17, 2019 11:30 am

Image NAZIO ASKOREN ERREPUBLIKAREN DEFENTSA ARMADA (NAEDA) ARMIA OBRONY REPUBLIKI WIELU NARODÓW


STRATEGICZNE ELEMENTY ROZWOJU BEZPIECZEŃSTWA PAŃSTWA:
Radary Przeciwlotnicze - 5
Radary morskie - 0
Podstawowa obrona przeciwlotnicza (działka plot. W prowincjach) - 1
Zabezpieczenie medyczne - 2
Centra logistyczne i magazyny uzbrojenia - 7
Centra dowodzenia i łączności - 4
Electronic Warfare - 3


DOKTRYNY WOJSKOWE

Ofensywne:
- Fala Piechoty (EXP + 3 MORALE + 7)
- koszt wszystkich formacji (poza wyspecjalizowanymi) – 20%
- losowa podwyżka strat od 0 do 25%
Rozpoznanie Bojem (MORALE + 5)
- jednostki o wyszkoleniu rezerwowym atak + 0,1
- kompanie pancerne mogą korzystać ze wsparcia lotnictwa
- plutony rozpoznania mogą zawierać czołgi)
Defensywne:
Wojna Ludowa (MORALE + 25)
- nieregularni obrona + 0,15
- dowódcy nieregularnych używają traitów
Hit&Run (EXP + 3, MORALE + 5)
- nieregularni mogą używać MANPADSów i ATGMów
Rekrutacja Okolicznej Ludności
-Formacje milicji mogą być rekrutowane w bańce czasowej
Łącznie bonusy:
EXP +6
MOR + 42
- koszt wszystkich formacji (poza wyspecjalizowanymi) – 20%
- losowa podwyżka strat od 0 do 25%
- nieregularni obrona + 0,15
- jednostki o wyszkoleniu rezerwowym atak + 0,1
- dowódcy nieregularnych używają traitów
- kompanie pancerne mogą korzystać ze wsparcia lotnictwa
- plutony rozpoznania mogą zawierać czołgi
- nieregularni mogą używać MANPADSów i ATGMów
- Formacje milicji mogą być rekrutowane w bańce czasowej

Skuteczność broni piechoty regularnej: 5-10 (+2) (2,3-3,3)
Broń strzelecka: SWT-40
Image
Broń wsparcia: RP-46
Image
Broń ppanc: RPG-7 (PG7VL)
Image
Skuteczność broni nieregularnych: 4-7 (+5) (1,8-3)
Broń strzelecka: K-50M
Image
Broń wsparcia: RPK
Image
Broń ppanc: RPG-7 (PG7V)
Image
Kamuflaż NAEDA:
(Oba używane równocześnie jako przepisowy wzór)
KLMK
Image
KLMZ
Image
Kamuflaż Obrony Cywilnej:
Rain Pattern (różne warianty w połączeniu z ubiorem cywilnym):
Image
I Batalion

11. Kompania Pancerna
Typ: Pancerna
Dowódca: Mjr. Agripuis Rsaz - Dowódca czołgów, Miejscki Sczur, 20
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Plutonów: 3+1
Skuteczność: Skuteczność: 14-17,5
EXP: 56 MOR: 92
48 (+4) ludzi
12x T-62 M1975
1x ZSU-23-4 Shilka
Pluton dowodzenia:
1x T-62N (15-19)
2x T-62 M1975 (13-16)
Skuteczność: 14-17,5

1. Pluton:
1x T-62N
2x T-62 M1975
Skuteczność: 14-17,5

2. Pluton:
1x T-62N
2x T-62 M1975
Skuteczność: 14-17,5

3. Pluton:
1x T-62N (15-19)
2x T-62 M1975 (13-16)
Skuteczność: 14-17,5
12. Kompania Pancerna
Pancerna.
Dowódca: Mjr. Alaiza Reyas – Dowódca czołgów, Miejski Szczur, 23
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Plutonów: 3+1
Skuteczność: 10,5 - 12,5
EXP: 56 MOR: 92
48 (+4) ludzi
6x T-55A
6x T-54B
1x ZSU-23-4 Shilka
Pluton dowodzenia:
3x T-55A
Skuteczność: 11-13

1. Pluton:
3x T-55A
Skuteczność: 11-13

2. Pluton:
3x T-54B
Skuteczność: 10-12

3. Pluton:
3x T-54 B
Skuteczność: 10-12
13. Kompania Zmechanizowana
Typ: Zmech
Dowódca: kpt. Rico Rreesa – Czarodziej Logistyczny, Bojowa Bandana, 66
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Plutonów: 4+1
Skuteczność: 8,25 – 11,62 (+2) (3,2-5,8) (0,8-1,8) (93%)
EXP: 56 MOR: 92
86 (+89) ludzi
15x BMP-1D
3x BMP-3
4x 2S1 Goździk
5x Konkurs
1x 9K33 Osa
Sekcja dowodzenia:
14 ludzi
3x BMP-1D
4x 2S1 Goździk
1x 9K33 Osa
2x Konkurs

1. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

2. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

3. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

Pluton Wsparcia:
Skuteczność: 12-15
3x BMP-3
14. Kompania Zmotoryzowana:
Typ: Zmot.
Dowódca: kpt. Bimbo Zambrano – Dowódca Ofenyswny, Lis pustyni, 5
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Plutonów: 4+1
Skuteczność: 7,12 – 10,75 (+2) (2,84 – 4,8) (93%)
EXP: 56 MOR: 92
90 (+72) ludzi
15x BTR-70
3x BTR-60 PK-100
3x 9M113 Konkurs
1x 9K33 Osa
5x Opancerzona ciężarówka
Sekcja dowodzenia:
15 ludzi
3x BTR-70
1x 9K33 Osa
5x Opancerzona ciężarówka

1. Pluton:
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
25 ludzi
4x BTR-70
1x Konkurs

2. Pluton:
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
25 ludzi
4x BTR-70
1x Konkurs

3. Pluton:
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
25 ludzi
4x BTR-70
1x Konkurs

Pluton Wsparcia:
Skuteczność: 9-13
3x BTR-60 PK-100

II Batalion

1. Rezerwowa Kompania Zmechanizowana:[/b]
Typ: Zmech., rezerwowy.
Dowódca: kpt. Ibai Abasolo - Czarodziej Logistyczny, Lis Pustynii, 70
Miejsce stacjonowania: Zaaddawubb
Plutonów: 4+1
Skuteczność: 8,25 – 11,62 (+2) (3,2-5,8) (0,8-1,8) (93%)
EXP: 48 MOR: 84
86 (+93) ludzi
15x BMP-1D
3x BMP-3
4x 2S1 Goździk
5x Konkurs
1x 9K33 Osa
Sekcja dowodzenia:
14 ludzi
3x BMP-1D
4x 2S1 Goździk
1x 9K33 Osa
2x Konkurs

1. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

2. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

3. Pluton:
Skuteczność: 7– 10,5 (+2) (2,48 – 3,8)
24 ludzi
4x BMP-1D
1x Konkurs

Pluton Wsparcia:
Skuteczność: 12-15
3x BMP-3

2. Rezerwowa Kompania Lekka
Typ: Lekka, rezerwowa.
Dowódca: kpt. Argider Ola - Dowódca czołgów, Ranger, 2
Miejsce stacjonowania: Ckule
Plutonów: 3+1
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8) (67%)
EXP: 51 MOR: 87
90 (+46) ludzi
15x Rakhsh
2x 9K38 Igła
3x 9M113 Konkurs
5x Opancerzona ciężarówka
Sekcja dowodzenia:
15 ludzi
3x Rakhsh
2x 9K38 Igła
5x Opancerzona ciężarówka

1. Pluton:
5(25) ludzi
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
4x Rakhsh
1x 9M113 Konkurs

2. Pluton:
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
4x Rakhsh
1x 9M113 Konkurs

3. Pluton:
Skuteczność: 6,5 – 10 (+2) (2,48 – 3,8)
4x Rakhsh
1x 9M113 Konkurs

Obrona Cywilna

1. Kompania Obrony Cywilnej
Nieregularni.
Dowódca: kpt. Iker Ochoa - Czarodziej logistyczny, Ranger, 20
Miejsce stacjonowania: Sasuv
Plutonów: 3+1
Skuteczność: 4-7 (+5) (2-3,7)+(0,06 – 0,24)
EXP: 41 MOR: 77
90 (+10) ludzi
18x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza
Sekcja dowodzenia:
15 ludzi
3x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza

1. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

2. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

3. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG
2. Kompania Obrony Cywilnej
Nieregularni.
Dowódca: kpt. Edur Loyola - Starogwardzista, Miejski szczur, 19
Miejsce stacjonowania: Skuva
Plutonów: 3+1
Skuteczność: 4-7 (+5) (2-3,7)+(0,06 – 0,24)
EXP: 41 MOR: 77
90 (+10) ludzi
18x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza
Sekcja dowodzenia:
15 ludzi
3x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza

1. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

2. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

3. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG
3. Kompania Obrony Cywilnej
Nieregularni.
Dowódca: kpt. Borislav Puig - Niszczyciel fortec, Lis pustyni, 17
Miejsce stacjonowania: Skava
Plutonów: 3+1
Skuteczność: 4-7 (+5) (2-3,7)+(0,06 – 0,24)
EXP: 41 MOR: 77
90 (+10) ludzi
18x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza
Sekcja dowodzenia:
15 ludzi
3x Techniczny HMG
1x cywilna ciężarówka
1x Konkurs
1x BM-13 Katiusza

1. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

2. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

3. Pluton:
25 ludzi
Skuteczność: 4-7 (+5) (1,8-3)
5x Techniczny HMG

Oddziały wspierające:

101. Pluton Inżynieryjny
Broń strzelecka: K-50M, broń wsparcia: RPK, ppanc: RPG-7 (PG7V)
Dowódca: kpt. Unai Ochoa
Miejsce stacjonowania: Sasuv
Skuteczność: 7,5 – 10,75 (+5) (1,8-3) (0,54)
EXP: 56 MOR: 92
36 (+30) ludzi
4x T-34 + Dozer’80 (0,24)
2x T-34 + KMT-5 (0,32)

102. Pluton Rozpoznawczy:
Przeciwpancerna: RPG-7 (PG7V)
Dowódca: kpt. Raaru Iturwua,
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Skuteczność: 7,66 – 10,66 (+2) (1,8 – 3)
EXP: 56 MOR: 92
14 (+12) ludzi
2x BMP1P (9-13)
2x BRDM-2 (9-11)


Wojska Artyleryjskie:

201. Bateria Artylerii
Miejsce stacjonowania: Zaaddawubb
(32) ludzi
Skuteczność: 0,80-1,8
4x 2S1 Goździk (0,2-0,45)

202. Bateria Artylerii
Miejsce stacjonowania: Gindezern
Skuteczność: 1,2-2,1
(36) ludzi
5x M1989 Koksan (0,24-0,42)

203. Bateria OPL
Miejsce stacjonowania: Gindezern
93%/114%
(13) ludzi
1x 9K33 Osa
1x 9K37 Buk


Łącznie sprzętu:
8x T-62 M1975
4x T-62N
6x T-55
6x T-54
6x T-34
2x ZSU-23-4 Shilka
32x BMP-1D
2x BMP1P
6x BMP-3
15x BTR-70
3x BTR-60 PK-100
2x BRDM-2
12x 2S1 Goździk
5x M1989 Koksan
3x BM-13 Katiusza
19x Konkurs
4x 9K33 Osa
2x 9K38 Igła
1x 9K37 Buk
10x Opancerzona ciężarówka
15x Rakhsh
54x Techniczny HMG
3x cywilna ciężarówka
4x Dozer’80
2x KMT-5

Koszty utrzymania: 2,85 mln


Rezerwa sprzętu:
(nie liczymy utrzymania)
2x T-62 M1975
1x T-62N
1x T55A
4x T-34
4x Su-100
7x BMP1D
7x BTR 70
8x M-30 122mm
3x 2S3 Akatsiya
2x 9M14 Maljutka
1x Mig-15
2x Su-7
1x Nanchang CJ-6A
8x 20mm ShVak
2x 500kg
2x 1000kg


Personel wojskowy: 498 (+431) = 929 żołnierzy
Obrona Cywilna: 270 (+30) = 300 funkcjonariuszy
Dostępne zasoby ludzkie: 1102 żołnierzy rezerwy

Post Reply