When Diplomacy Fails

When Diplomacy Fails jest grą ekonomiczną, militarną i polityczną...
FAQ :: Search :: Members :: Groups :: Register
Login
It is currently Thu Dec 14, 2017 6:48 pm



Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2   
Author Message
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Mar 25, 2014 7:36 pm 
Offline

Joined: Sun Mar 10, 2013 10:02 pm
Posts: 90
Nie w Mi-28 o to chodzi jak ma 2-3 miejsca w transporcie, Mi-24 jest dedykowaną maszyną desantowo- szturmową.

_________________
Karasamir Ungwebe- Ukochany Przywodca Spolecznej Demokracji Molatii

GG: agrypa- molatia


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Mon Apr 07, 2014 3:33 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 13, 2012 5:01 pm
Posts: 461
N-70, czyli M-80A ma gorszy silnik od M-80AK, uznaję to za błąd, bo M-80A miało słabszy silnik przez rok, później został już wymieniony na ten 320 konny.

_________________
Image
Image

Gadu-gadu: 44945409


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Mon Apr 07, 2014 6:05 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 10:26 pm
Posts: 737
To be checked.

_________________
MISTRZ GRY


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Thu Apr 10, 2014 11:57 pm 
Offline
Game Master
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm
Posts: 589
Nie do końca błąd w statystykach, ale wrzucę tu :P

Nie ma czegoś takiego jak Zipkin Atilgan (turecki plot.)
Jest Zipkin - czyli głowica śledząca + 4 rakiety gotowe do strzału na terenówce
i jest Atilgan, czyli ta sama głowica, ale 8 rakiet i podwozie M113.

Warto by wiedzieć który wariant jest w arkuszu.

_________________
Gen. Miguel Richardez
Prezydent Demokratycznej Republiki Sahrani

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sun Apr 13, 2014 2:43 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 13, 2012 5:01 pm
Posts: 461
B-76, Nie ma czegoś takiego jak Cangaroo, jest Kangaroo, a sprzedawany powinien być przez Kanadę, nie Australię. :E

_________________
Image
Image

Gadu-gadu: 44945409


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Apr 22, 2014 11:37 pm 
Offline
Gracz
User avatar

Joined: Mon Mar 05, 2012 11:51 pm
Posts: 304
Pojazdy
B225 i B226 Czyli M109 i M109A1+ błędy w nazewnictwie. Specjalistyczna amunicja oraz wyposażenie potrzebne do jej wykorzystania wprowadzono dopiero w wersji M109A6 Paladin i taka nazwa powinna widniec w arkuszu.

Wersja M109 to wersja bida czyli wlaśnie M109 w statsach gorsza od goździka a wyceniona została drożej - do poprawki zrównał bym to z goździkiem skutecznością i cenowo bo sa tak samo chujowe i tanie w produkcji

_________________
Image
Prezydent Prezydent Bator Ollnyte - Republika Afrenii
GG: 37242193


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Jul 29, 2014 12:41 pm 
Offline
Gracz

Joined: Fri Mar 15, 2013 3:31 pm
Posts: 152
W nowym arkuszu następujące błędy:

CL-289 ten kanadyjski BSL rakietowy, on nie jest jednorazówką, dlatego trzeba zmienić cenę, było o tym mówione.
Cena nowego MD500 jest niższa niż prehistorycznego Scouta czy Aleuette,ogólnie ceny lekkich śmigieł są dziwne.

PS. Przypominam o moich korwetach i innym pływającym złomie, bo wybór co nieco mizerny.

_________________
Król Orlando I - Dziedzic Paraiso i Korony Ośmiu wysp, Admirał floty Południowej, Kawaler orderu Białej Gwiazdy, Hrabia Seirema, Kalestrano i południowego Carrlo Amiera

Poprzednio:
Pierwszy Sekretarz Parti towarzysz Nikita Lopotev- RIP
Husajn al-Ahras sekretarz rady starszych Takistanu
Człowiek o niewymawialnym imieniu - premier Sakuarno
Republika Maldenów - premier Mark Callagan


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Jul 30, 2014 3:55 pm 
Offline
Gracz
User avatar

Joined: Mon Mar 05, 2012 11:51 pm
Posts: 304
Ok nie zgadzają się producenci w UH-1

UH-1N Twin Huey - do pruducentów dorzucić trzeba Kanadę jako pierwszego użytkownika i producenta pod postacią kanadyjskiej filii Bella - Bell Canada

CH-146 Griffon - produkowany przez Kanadyjską filię Bella, amerykańskie zakłady produkują jego cywilną wersję - Bell-412 jako że Murrika wolała UH-1Y Venom który ma jednostkę napędową żywcem wziętą z AH-1Z Viper dzięki czemu łatwiej jest utrzymać flote migieł piechoty morskiej przy mniejszej liczbie osob i częsci zamiennych (fajna sprawa jesli wezmie się pod uwage fakt że korpus ma być samowystarczalny w jak najwyższym stopniu) - dorzucić do producentów USA bo to jak by nie dodać Patrii AMV 30mm Finlandii tylko dla tego ze większość produkowana w polszy

AB-205 - licencyjna wersja UH-1D Huey produkowana przez włoską Auguste - producent Wołochy, można by podciągnąć pod to też tą produkowaną przez Dorniera i dodać do producentów Niemcy ale Chinoli trzeba wypierdolić i przenieść na zachód

AB-212 - licencyjna wersja UH-1N Twin Huey produkowana przez włoską Auguste - producent Włochy, wypierdalamy Chinoli i przenosimy na zachód

_________________
Image
Prezydent Prezydent Bator Ollnyte - Republika Afrenii
GG: 37242193


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Jul 30, 2014 5:47 pm 
Offline

Joined: Sun Mar 10, 2013 10:02 pm
Posts: 90
G-379 błąd w nazwie powinno być MTLB 23-2

BTW. czy to troche nie za duża skuteczność i cena jak na MTLB z postawionym na tym ZS-23-2 ?

BROŃ:
KATEGORIA SMG POWOJENNA- błąd w nazwie powinna być II WOJENNA

Czemu nie ma sowieckich okrętów desantowych ?

Add Komar class

Ogólnie ruski/sow sprzęt morski - w chuj mało

_________________
Karasamir Ungwebe- Ukochany Przywodca Spolecznej Demokracji Molatii

GG: agrypa- molatia


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Aug 06, 2014 12:48 am 
Offline

Joined: Sat Oct 13, 2012 5:01 pm
Posts: 461
R-77 do poprawy, w gorszej wersji 80 km zasięgu operacyjnego, w lepszej 110. :E

_________________
Image
Image

Gadu-gadu: 44945409


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sat Oct 25, 2014 12:30 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 13, 2012 5:01 pm
Posts: 461
SIBMAS posiada możliwość wożenia 11 osób w przedziale desantowym, w naszej wersji on nie ma, koniecznie do poprawy.

_________________
Image
Image

Gadu-gadu: 44945409


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Jan 21, 2015 8:43 pm 
Offline
Game Master
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm
Posts: 589
Hm.
AML 90 ma w rubryce DZIAŁO 18.
Sagaie ma w tej samej rubryce 15.

AFAIK obadwa mają to samo działo, 90 mm F1 GIAT.

EDIT: Źle wiem. Pierwsza wersia, Lynx, ma to samo. Druga wersja, Sagaie właśnie, ma nowe lepsze F4. Więc tym bardziej.

Warum?

_________________
Gen. Miguel Richardez
Prezydent Demokratycznej Republiki Sahrani

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sun Mar 08, 2015 3:53 pm 
Offline
Gracz
User avatar

Joined: Mon Mar 05, 2012 11:51 pm
Posts: 304
Zdaje się że znalazłem czym jest nasz samolot-widmo o którym wiemy że istniał ale nie wiemy czym on tak do końca jest czyli Kanadyjski ND-2000-500.

http://www.warbirdphotographs.com/WBP/airexpo1.htm
tutaj trafiłem na pierwszy ślad czegoś co by pasowało - stary dwusilnikowy samolot z 500'tka w nazwie i 2000 konnym silnikiem - Hughes 500, będący zmodyfikowanym cywilnym samolotem pasażerskim Lockheed Model 18 Lodestar

http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Model_18_Lodestar

Jak zescrollujecie niżej okaże się że miał on swoją wojskową wersję pasującą wręcz idealnie do statów arkuszowego ustrojstwa - C-60A

C8: ND-2000-500, I8: Kanada --> C8: C-60A, I8: USA

Wystarczyło żebym kupił sobie dwa takie a już mi się zechciało ogarnąć zagadkę :D
Wniosek? Siusior dawaj mi wiecej monies na zakupy to się wiecej dowiesz :-P

_________________
Image
Prezydent Prezydent Bator Ollnyte - Republika Afrenii
GG: 37242193


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Mar 25, 2015 10:36 pm 
Offline

Joined: Sat Jan 03, 2015 3:27 am
Posts: 25
- dwukrotnie występuje 2S1 Gvozdika z różnymi statystykami;
- ASU-57 i 85 mają różne statystyki i te same ceny.

_________________
GG: 23912838
TS: ts.hastati.pl (jako Voeres)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sat Jan 23, 2016 1:36 am 
Offline
Gracz
User avatar

Joined: Mon Mar 05, 2012 11:51 pm
Posts: 304
Duża CASA ma grubo za dużą pojemność podaną ze złej rubryki. 71 troops oznacza żołnierzy bez spadochronów których na spokojnie wmiare wyładuje na lotnisku. Skoczków gotowych do bojowego zrzutu może przenieść maksymalnie 48.

C-295M
Military transport version. Capacity for 71 troops, 48 paratroops, 27 stretchers, five 2.24 × 2.74 m (88 × 108 inches) pallets or three light vehicles.
https://en.wikipedia.org/wiki/EADS_CASA_C-295

D25: jest 7 powinno być 5
H25: 70 mln powinna w związku z ograniczeniem pojemności stanieć

_________________
Image
Prezydent Prezydent Bator Ollnyte - Republika Afrenii
GG: 37242193


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sun Feb 28, 2016 11:44 pm 
Offline

Joined: Sun Feb 28, 2016 2:54 pm
Posts: 23
RS-82 w ogóle nie powinno mieć tak dobrych statów, ani byc tak drogie. Rosjanie używali tego do około roku 1950, ale nie dłużej. Wydaje mi się, że pierwsze prototypy pamiętają Lenina... Celność była tragiczna, często dochodziło do tego, że pocisk sam w sobie był niewypałem. Praktycznie nieskuteczna przeciwko celom opancerzonym.

Obecnie ma ona 0.24, jak dla mnie to powinno byc maksimum 0.06 i znacznie niższa cena. Taki sprzęt znajdzie się tylko w muzeum, nawet Somalia by tego nie użyla. Do tego, minimalna masa wlasna, mniej niż 7kg, powinna dawać minimalne bonusy ujemne dla Uniku.

Nie wiem kto wpadł na takie statystyki dla tej rakiety. :P

_________________
GG: 54472337


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Mar 01, 2016 12:23 am 
Offline

Joined: Sun Feb 28, 2016 2:54 pm
Posts: 23
Chcę jeszcze potruć dupę o mizerny wybór jednostek nawodnych i podwodnych.

_________________
GG: 54472337


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Mar 01, 2016 12:55 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 10:26 pm
Posts: 737
Nawodne dodaliśmy dzisiaj. Podwodne... może, choć akurat lista jest nawet wyczerpana. Zrobienie okrętów jest kurwsko czasochłonne.

Jak coś to poprawiono wszystkie zgłoszone dotychczas błędy w arkuszu oraz uwzględniono sugestie. Tak, jest Pantera. I Jagdpanter też jest :P

_________________
MISTRZ GRY


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Tue Mar 01, 2016 1:07 am 
Offline

Joined: Sun Feb 28, 2016 2:54 pm
Posts: 23
Pierdolisz.

Landkreuzer też jest?

_________________
GG: 54472337


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Sun Mar 06, 2016 11:59 pm 
Offline
Game Master
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm
Posts: 589
Jakim cudem T-64A ma działo gorsze niż T-62? Ten pierwszy ma 125 mm z amunicją rozwijaną do dziś, ten drugi 115 mm w zasadzie nierozwijane.

_________________
Gen. Miguel Richardez
Prezydent Demokratycznej Republiki Sahrani

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Wed Mar 08, 2017 8:20 pm 
Offline
Game Master
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm
Posts: 589
SaS, jest żeś pewien że lepsza Korea ma tak zajebiste ammo do 115, że Ch'onma-ho IV ma takie same staty działa co T-72B czy T-80B?

_________________
Gen. Miguel Richardez
Prezydent Demokratycznej Republiki Sahrani

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Thu Mar 09, 2017 12:10 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 10:26 pm
Posts: 737
T-80B jest liczony na standardzie amunicji z początku lat '80, a więc amunicja APDS typu 3VBM9 (1976) tudzież 3VBM10 (1982), penetracja 38cm-43cm RHA przy 2k dystansie.

Chonmy liczymy odpowiednio dla amunicji typu
BM-21 APFSDS-T (1975) - 43cm RHA
BM-28 APFSDS-T (1978) - 46cm RHA
BM-36 APFSDS-T (1988) - 52cm RHA
I wszystko przy dystansie aż 2 kilometry.

_________________
MISTRZ GRY


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Thu Mar 09, 2017 9:35 pm 
Offline
Game Master
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 11:21 pm
Posts: 589
Skąd zatem jednopunktowa różnica z tym samym chyba działem i pociskiem w T-62MV?

_________________
Gen. Miguel Richardez
Prezydent Demokratycznej Republiki Sahrani

Nie będzie litości dla wrogów wolności
gg 2745642


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Fri Mar 10, 2017 11:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Aug 01, 2011 10:26 pm
Posts: 737
Gdyż dane nie są przydzielane na pod czyste centymetry, tylko pewne wyczucie, i jedna cyferka w te i we wte nie robi różnicy.

_________________
MISTRZ GRY


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bledy w statystykach pojazdow w arkuszu
PostPosted: Fri Nov 17, 2017 5:07 pm 
Offline

Joined: Sat Oct 13, 2012 5:01 pm
Posts: 461
99 G, Sherman Kangaroo ma gorszy silnik od 185G Shermana M4A3E8, co by sugerowało że Sherman bez wieży jest wolniejszy od tego z wieżyczką. :E

_________________
Image
Image

Gadu-gadu: 44945409


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2   


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group